loading...
دراما لند | مرجع دانلود فیلم وسریال
OST برتر هفته


موزیک پلیر

تـــــوجه

در حال تعویض قالب سایت هستیم

اشکالات پیش آمد در سایت به زودی رفع میشه

admin بازدید : 71918 1397/06/26 نظرات (21)
 سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه

پیشنهاد ویژه

|||قسمت16 + زیرنویس فارسی قسمت16 اضافه شد|||

| عناوین : آیدی من خوشگل گانگنامه | My ID is Gangnam Beauty

| ژانر : عاشقانه | کمدی

| سال انتشار : July2018 | مرداد1397

| شبکه : JTBC

| تعداد قسمت ها : 16

| ریتینگ : نمایش

| جایگزین : Sketch

| کیفیت :480p | 540p540p-Hard Sub | 720p

| بازیگران : Im Soo Hyang | Cha Eun Woo

| خلاصه : کانگ می ره بخاطر چهرش شخصیتی خجالتی داره و به همین خاطر در مدرسه مورد آزار اذیت واقع میشده. حالا او بعد از تحمل یک جراحی پلاستیک زیبا شده ولی هنوز خجالتی باقی مونده. در سال اول دانشگاه با دو کیونگ سونگ آشنا میشه کسی که مردم رو از روی ظاهر قضاوت نمیکنه و ...



| اطلاعات بیشتر :

خوشگل گانگنام ، اصطلاح عامیانه ای بین کره ای هاست که به زنانی گفته میشه که با جراحی پلاستیک زیبا میشن.

همچنین در محله گانگنام در سئول هم کلینیک های مشهوری برای جراحی پلاستیک وجود داره.

| معرفی بازیگران اصلی سریال ایدی من خوشگل گانگنامه :

Cha Eun Woo
بازیگر سریال های :
| بهترین ضربه
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
 
Im Soo Hyang
بازیگر سریال های :
| افسانه های جدید گیسان
| مزرعه بهشتی
| من میتونم ، من میتونم
| نسل الهام بخش
| پنج تا کافیه
| وزش نسیم
| عاشقانه در بلوم
| ذهن جنایتکار
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه

 

| بازیگران سریال ایدی من خوشگل گانگنامه :

سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه



 ------------------------------------
دانلود سریال ایدی من خوشگل گانگنامه 2018 My ID is Gangnam Beauty
 
------------------------------------

برای ورود به پوشه دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید

 

...

 تیزر1 | تیزر2 | تیزر3 | تیزر4

 

 ...

 

 

قسمت 16-01 با کیفیت 480p » دانلود

قسمت 16-01 با کیفیت 540p » دانلود

قسمت 16-01 با کیفیت 720p » دانلود


 قسمت 16-01 با کیفیت Hard Sub_540p » دانلود


...


( Barcode )زیرنویس فارسی قسمت 16-01 »
دانلود

( KT Team )
زیرنویس فارسی قسمت 16-01 »
دانلود


...

Sub Scence

زیرنویس فارسی قسمت 16-01 »
دانلود




------------------------------------
My ID is Gangnam Beauty folder icon
------------------------------------


         My ID is Gangnam Beauty

My ID is Gangnam Beauty folder icon

                      Download


 

------------------------------------
Ost My ID is Gangnam Beauty
------------------------------------

سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
                Part2                Part1      
     향수 (You Are My…)         Love Diamond
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
               Part4                 Part3
            Something                No No 
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
               Part6               Part5
          Always You               D-Day
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
                Part8                Part7
            LET`S GO         Rainbow Falling
  سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
                 Part9
                Holiday


------------------------------------

------------------------------------

 

سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامهسریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
سریال کره ای ایدی من خوشگل گانگنامه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Yas در تاریخ 1397/06/05 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

این کیفیت Hard Sub_540p با 540p چه تفاوتی داره ؟
پاسخ : کیفیت Hard Sub_540p همون کیفیت 540p اما با زیرنویس چسبیدست
یعنی دیگه نیازی به دانلود زیرنویس ندارین به درد کسایی میخوره که میخوان تو تلوزیون ببینن یا دستگاهشون زیرنویس رو باز نمی کنه

این نظر توسط Bahar در تاریخ 1397/06/03 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون از راهنمایتون💛
پاسخ : خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط Bahar در تاریخ 1397/06/03 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

میشه لطفا قسمت 9 رو زود تر ترجمه کنین من عاشق این فیلم شدم
پاسخ : این سریال برخلاف سریال های دیگه خیلی زودتر زیرنویسش میاد،ترجمه هم دست مانیست،لطفا سایت ساب سکانس رو حتما چک کنیدحتی اگر اعلام نکرده باشیم هم زیرنویس سریع تر اونجا توسط تیم ترجمه آپلود میشه

این نظر توسط Bahar در تاریخ 1397/06/01 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

سلام فقط خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم و یه خسته نباشید خاطر سرعت بالاتون بگم 💛
پاسخ : سلام
ممنون که باعث دلگرمیمون هستید شکلک

این نظر توسط غزل در تاریخ 1397/05/25 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

میشه این اهنگی که میگه something in your eyes. Something in your heart رو برای دانلود روی سایت قرار بدید؟؟ من most هارو دان کردم ولی این اهنگ توشون نیست 😢
پاسخ : من چک کردم اما تا به الان تنها این 3 Ost برای این سریال منتشر شده،اگر Ostدیگه ای منتشر شد حتما قرار میگیره

این نظر توسط غزل در تاریخ 1397/05/25 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون بابت سایت خوبتون. میخواستم ببینم قسمت 7ساعت چند رو سایت قرار میگیره؟؟!
پاسخ : سلام
قسمت 7 حدودا ساعت10:30 تا 11 قرار میگیره شکلک

این نظر توسط Khanomi در تاریخ 1397/05/21 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

سایتتون واقعا عالیه😍
خییلی سرعتو دقت دارید شکلک بعضی سایتا تازه قسمت ۳هستن شکلک برای من که اصن صبر ندارم سایت شما یدونس..مررررسی واقعاااا
پاسخ : ممنونم
خوشحالم که رضایتتون رو جلب کردیم شکلک

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1397/05/21 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی میزنم روی لینک دانلود یه صفحه باز میشه از اونجا به بعد نمیدونم چه جوری دانلود کنم لطفا راهنماییم کنید متشکرم از سایت خوبتون.
پاسخ : سلام
بعد از اینکه روی لینک کلیک کردید صفحه اپیزو باز میشه،بعد از چند ثانیه روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید که صفحه آپلودبوی باز میشه ولینک دانلود همه قسمت ها در اینجا قرار داره که میتونید قسمت مورد نظرتون رو دانلود کنید اگر باز هم مشکلی داشتید لطفا به قسمت آموزش دانلود از سایت یه نگاهی بندازید.امیدوارم مشکلتون حل بشه

این نظر توسط در تاریخ 1397/05/21 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

سلام.چرا قسمت 5برای دانلود
قرار داده نشده؟
فقط قسمت6هست.
پاسخ : سلام ،مطمئنید من همه کیفیت ها رو چک کردم همه قسمت ها وجود اره،لطفا دوباره چک کنید

این نظر توسط رازانا در تاریخ 1397/05/21 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

ببخشید که مزاحم میشم ولی باید این حرفو میزدم سایتتون فوق العاده ست هیچ سایتی رو ندیدم که به این سرعت عمل کنه
پاسخ : خوشحالم که از سایت رضایت دارید همین برای ما کافیهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین سریال در حال پخش؟(New)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 5,070
  • بازدید سال : 68,915
  • بازدید کلی : 1,019,642