loading...
دراما لند | مرجع دانلود فیلم وسریال
OST برتر هفته


موزیک پلیر

تـــــوجه

در حال تعویض قالب سایت هستیم

اشکالات پیش آمد در سایت به زودی رفع میشه

admin بازدید : 3652 1397/05/14 نظرات (0)

 

سریال کره ای هتل مخفی من

 

|||قسمت16 + زیرنویس فارسی قسمت16 اضافه شد|||

| بروز رسانی : 23مرداد97

| عناوین : هتل مخفی من | My Secret Hotel

| ژانر : عاشقانه | کمدی | رازآلود

| سال انتشار : August2014 | مرداد1393

| شبکه : tvN

| تعداد قسمت ها : 16

| ریتینگ : نمایش

| کیفیت : 540p

| بازیگران : Yoo In Na | Jin Lee Han | Nam Goong Min

| خلاصه : نام سانگ هیو (Yoo In Na) مدیر بخش برگزاری مراسم در هتل است، که درگیر عشق بین ۲ مَرد میشود. یکی مردی که تازه با وی آشنا شده و دیگری هم شوهر سابقش. در اثر یک تصادف قتلی صورت میگیرد و هتل کاملاً بهم میریزد…


| معرفی بازیگران اصلی سریال هتل مخفی من :
Jin Lee Han
بازیگر سریال های :

| توطئه در محکمه
| تو کی هستی ؟2008
| شادی در باد
| تمام عشق من برای تو
| زنده باد عشق

| سفر در زمان دکتر جین
| ارباب خورشید
| ملکه کی
| زندگی جدید

| گردش خانواده
| کیف طلایی
| صلیب
سریال کره ای هتل مخفی من
Yoo In Na
بازیگر سریال های :

| ضربه عالی روی پشت بام2
| باغ مخفی

| بزرگترین عشق
| یار همیشگی گلف
| مرد ملکه اینهیون
| لی سون شین بهترینه

| عشقم اهل ستاره هاست
| یک پایان خوش دیگر
| گوبلین
سریال کره ای هتل مخفی من

 

| بازیگران سریال هتل مخفی من :

سریال کره ای هتل مخفی من

 

 

------------------------------------
دانلود سریال کره ای هتل مخفی من 2014 My Secret Hotel
------------------------------------

 

برای ورود به بخش دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید

 

...
 

قسمت 16-01 با کیفیت 540p » دانلود


...

 
( آریرانگفا )زیرنویس فارسی قسمت 16-01 » دانلود

( پرشین دریم )
زیرنویس فارسی قسمت 16-01 » دانلود
 

 

 


------------------------------------
------------------------------------



سریال کره ای هتل مخفی من

سریال کره ای هتل مخفی من

سریال کره ای هتل مخفی من سریال کره ای هتل مخفی من
سریال کره ای هتل مخفی من سریال کره ای هتل مخفی من
سریال کره ای هتل مخفی من سریال کره ای هتل مخفی من
سریال کره ای هتل مخفی من سریال کره ای هتل مخفی من

سریال کره ای هتل مخفی من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین سریال در حال پخش؟(New)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 5,188
  • بازدید سال : 69,033
  • بازدید کلی : 1,019,760